+48 518 365 302
|
sklep@lema24.pl
Zwroty i reklamacje

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.

  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie FORMULARZ ODSTĄPIENIA, w którym zawrzesz chęć i powód zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej  przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów  użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w  oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań do odrzucenia zwrotu na załączony numer  konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

  5. W razie uwag co do jakości zwróconego towaru skontaktujemy się z Tobą w celu wyjaśnienia przyczyny uszkodzenia zwróconego towaru i ustalenia formy rozliczenia tego zwrotu zgodnie z obowiązującymi zasadami.

 

Jeżeli chcesz złożyć reklamację na nasz produkt:

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległ uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a  następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 518 365 302 lub +48 605 108 686

Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia niezgodności lub uszkodzenia produktu, możesz poprosić o sporządzane protokółu rozbieżności w obecności kuriera. Dokument ten będzie podstawą do złożenia reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę  rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie  dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego  egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą  płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@lema24.pl lub telefonicznie: +48 518365302. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od  daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym  z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi  być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego  warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Dane adresowe do zwrotów:

LEMA Producent Odzieży Damskiej

Polskie Centrum Handlowe w Wólce Kosowskiej

ul. Marii Świątkiewicz 50, box A41

05-552 Wólka Kosowska

Tel. 518 365 302 lub 605 108 686

e-mail: sklep@lema24.pl

www.lema24.pl.

do góry
Maxsote.pl - Vogue Pro theme - All rights reserved
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl